رزرو هتل آپارتمان مشهد در پیش فروش نوروز 99
نوشته شده توسط : gheirati

در برنامه ریزی برای مسافرت نوروز 99 به همراه خانواده به شهرهای پر گردشگر مانند مشهد ، شما نیازمند رزرو فضای بزرگتر و راحت تری مانند هتل آپارتمان هستید. اگر کودک همراه خود دارید، باید فضای اقامتی تان دارای حیاط، بالکن یا محیطی مانند خانه باشد تا شما وکودک دلبندتان در عین راحتی، سفری خاطره انگیز را داشته باشید.

هتل آپارتمان تلفیقی از امکانات هتل و یک آپارتمان می باشد. می توانید مانند خانه در آنجا آشپزی کنید و غذایی مطابق ذائقه تان میل نمایید، اتاق هایی را به دوستان یا فرزندان خود و اتاقی را به خودتان اختصاص دهید و از تمام امکانات یک هتل نیز بهره ببرید. شهر زیارتی مشهد مقدس دارای تعداد زیادی هتل آپارتمان شیک و با کیفیت نزدیک به حرم مطهر رضوی می باشد، ولی با وجود تعداد زیاد زائران امام رضا(ع) در ایام نوروز99 ، پیشنهاد ما به شما رزرو پیش فروش هتل آپارتمان مورد نظر خود، قبل از بستن چمدان هایتان است.

این مقاله با معرفی تعدادی از هتل آپارتمان های پیش فروش مشهد در نوروز 99 ، شما را برای انتخاب بهتر، کمک می کند.

رزرو هتل آپارتمان های مشهد در پیش فروش نوروز 99

هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آپارتمان آرین، هتلی شیک، زیبا به همراه امکانات رفاهی کامل برای زائران حرم امام رضا(ع) و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم رضوی تنها 2 دقیقه پیاده روی است. از این رو می تواند انتخاب مناسبی برای  بسیاری از زائران  باشد. ساختمان زیبا این هتل در کنار چیدمان و دکوراسیون چشم نواز آن فضایی دلپذیر برای اقامت را فراهم نموده است. این هتل آپارتمان دارای 30 واحد اقامتی در 4 طبقه می باشد که دارای اتاق های یک تا شش تخته و دو خوابه شش تخته است و در سال 1396 افتتاح گردید.

در این هتل آپارتمان، رستوران مرکزی، سلف سرویس و کافی شاپ، به بهترین نحو از مسافران پذیرایی می کند. هتل آپارتمان آرین دارای سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و مترجم به زبان انگلیسی و عربی می باشد.  در دسترس بودن ایستگاه های اتوبوس و مترو یکی دیگر از دلایل انتخاب این هتل آپارتمان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر می باشد.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان آرین مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان آلتون

این هتل آپارتمان واقع در خیابان شیرازی، از یک سمت نزدیک به حرم امام رضا (ع) و از سمتی دیگر نزدیک به میدان شهدا می باشد. وجود پاساژهای بسیار در میدان شهدا و نزدیکی این هتل آپارتمان به بازار مرکزی نیاز مسافران برای خرید سوغاتی را برطرف نموده است. میهمانان این هتل آپارتمان می توانند با چند دقیقه پیاده روی از باغ نادری که یکی از مکان های گردشگری مشهد است بازدید نمایند.

این هتل آپارتمان دارای 30 واحد اقامتی در 5 طبقه می باشد. اتاق های دو تخته، سه تخته و آپارتمان های یک خوابه، که تمامی این واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، فضایی تمیز و شیک، چیدمانی فوق العاده و خدمات رفاهی مناسب می باشد.

رستورانی با غذاهای لذیذ، کافی شاپ و اینترنت رایگان در اتاق ها و در لابی برای میهمانان تدارک دیده شده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را در این هتل آپارتمان تجربه نمایند. اتاق چمدان، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات معلولین و جانبازان از دیگر امکانات این هتل قیمت مناسب و با کیفیت می باشد.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان آلتون مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان حیات شرق

این هتل آپارتمان نوساز یکی از بزرگترین هتل آپارتمان های مشهد محسوب می شود. که واقع در خیابان نواب صفوی و بسیار نزدیک به حرم مطهر رضوی می باشد. وجود پاساژها و مراکز خرید بسیار در اطراف این هتل برای مسافرینی که قصد خرید سوغاتی دارند بسیار مناسب است.

هتل آپارتمان حیات شرق (سارا سابق) در هشت طبقه و سه فاز بنا شده است که دارای واحد آپارتمان های یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سه خوابه  شش نفره است. فضای این واحدها بسیار شیک، تمیز، چشم نواز و در عین حال مدرن و زیبا می باشد که برای داشتن اقامتی فوق العاده، بسیار مناسب است. امکانات رفاهی خوبی در این هتل آپارتمان مهیا شده و کارکنان آن بسیار مجرب و آموزش دیده می باشند. رستوران آن با طبخ غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی رضایت شما را جلب کرده و کافی شاپ آن انواع دسر و نوشیدنی ها را در اختیار شما قرار می دهد.

این هتل اقامتی خوش همراه با آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل اپارتمان حیات شرق مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان رسالت

این هتل آپارتمان نوساز سه ستاره در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 42 واحد اقامتی در هفت طبقه می باشد. نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز خرید بسیاری است و این خود یک مزیت عالی برای انتخاب این هتل آپارتمان برای اقامت زائران حرم رضوی می باشد.

تمام واحدهای اقامتی این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تخت خواب های استاندارد، مبلمان، یخچال و حمام است. در رستوران آن بهترین غذاها طبخ شده و کافی شاپ آن مکانی دنج و عالی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد.

با انتخاب این هتل آپارتمان می توانید اقامتی به یاد ماندنی،آرام و آسوده را تجربه کنید.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان رسالت مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان تعطیلات

هتل آپارتمان تعطیلات واقع در خیابان شهید اندرزگو، جهت ارائه بهتر خدمات به میهمانان خود در سال 1395 بازسازی شد. این هتل دارای 22 واحد آپارتمانی در 6 طبقه می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت Wi-Fi ، تهویه عالی، یخچال، بالکن، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام می باشد.

این هتل آپارتمان نزدیک به ورودی باب الجواد حرم مطهر، انتخابی مناسب برای زائران می باشد و دارای آپارتمان های دو خوابه و چهار خوابه وسوئیت های دو نفره با امکان پخت و پز برای طبخ غذای دلخواه، می باشد. کافی شاپ و چای خانه سنتی، صبحانه رایگان،خدمات خشک شویی و تاکسی سرویس از دیگر امکانات این هتل است.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان تعطیلات مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان آفرین

این هتل آپارتمان بزرگ که شامل 85 واحد اقامتی در هفت طبقه می باشد یکی از با کیفیت ترین هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر می باشد. آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه این هتل بسیار تمیز و مبله است و سوئیت های دو تخته مجهز به آشپزخانه، نیاز مسافران برای طبخ غذای دلخواه را برطرف نموده است.

هتل آپارتمان آفرین بهترین اتاق ها را برای راحتی میهمانان خود فراهم کرده است، امکاناتی از قبیل لاندری، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل آشپزخانه، هود، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و کاناپه تخت شو و .. در تمام اتاق های این هتل تعبیه شده تا میهمانان اقامتی دلپذیر را تجربه نمایند.

رستوران هتل خوشمزه ترین غذاها را طبخ نموده و فضای دلنشین آن آماده پذیرایی از میهمانان ارجمند می باشد. نزدیکی به مراکز خرید از دیگر امتیازات این هتل آپارتمان دو ستاره است.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان آفرین مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان سلمان

این هتل آپارتمان واقع در خیابان امام رضا 3 بسیار نزدیک به حرم مطهر و مراکز خرید مانند بازار رضا و هفده شهریور و بازار های مجاور حرم رضوی می باشد. هتل آپارتمان تازه تاسیس سلمان دارای 34 واحد شیک و مجلل در سه طبقه است که تمامی واحدها بسیار بزرگ، راحت و مجهز ساخته شده است.

واحد های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته دارای فضایی آرام و زیبا می باشد. رستوران هتل غذاهای ایرانی و فرنگی سرو کرده و در نهایت تمیزی و بهداشت، مواد اولیه تازه را برای طبخ غذاهای خود انتخاب می کنند. امکانات هتل شامل سیستم تهویه عالی، آسانسور، لاندری، اینترنت بی سیم و کافی شاپ می باشد.

امکانات دیگری مانند نصب بالابر معلولین در ورودی هتل برای تردد ویلچر و سالمندان، نشان دهنده ارائه خدمات با کیفیت این هتل برای میهمانان ارجمند می باشد.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان سلمان مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید.

هتل آپارتمان ستارگان

این هتل آپارتمان عالی، در خیابان امام رضا 5 نزدیک به حرم مطهر واقع شده است. با 28 واحد اقامتی یکی از بهترین هتل آپارتمان های نزدیک حرم رضوی می باشد. اتاق های آن دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و اینترنت بیسیم در تمام هتل قابل استفاده می باشد.

این هتل شیک و پر طرفدار دارای کافی شاپ، خدمات تاکسی سرویس، خشک شویی، تهویه مطبوع، رستوران عربی و خدمات روم سرویس می باشد و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان ارجمند و زائران حرم رضوی است.

برای مشاهده قیمت رزرو هتل آپارتمان ستارگان مشهد در نوروز ۹۹ و مشاهده عکس های هتل کلیک کنید. 





:: برچسب‌ها: لیست هتل آپارتمان های مشهد , پیش فروش هتل آپارتمان نوروز 99 , هتل آپارتمان های نوروز 99 , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: